Carmel --> san francisco 24+25 mei

25 mei 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Ochtend carmel verder wezen verkennen.
Wandeling op het strand, langs een parkje met allemaal bedreigde planten.
Farmers markt met hele grote glimmende aardbeien en kersen.
De eerste cowboy winkel 😍😍.
En veel meer.

Onder weg naar ons kamer in east palo alto, uiterlijk van de omgeving lijkt op een achterbuurt.
Maar dat valt best mee, de mensen die er lopen zijn net gekleed, duurdere auto's komen langs en geen herrie snachts.

Eerste nacht overleefd, gelijk vrienden gemaakt met twee spinnen.
En op naar dagje san francisco.
Flinke wandeling gemaakt door de stad en om stadion van de Giants ⚾️.
Op weg richting pier 33 voor alcatraz moesten we flink doorlopen, want we waren aan de late kant. Maar we hebben de boot gehaald.

In Alcatraz deden we een Nederlandse audio-tour door de celblokken. Tot 1963 hebben hier de meest beruchten gevangen gezeten. Naast de interessante tour stonk het er op het eiland naar zee en vis. Niet echt lekker voor je zwakke maag!

Teruggekomen op het vaste land hebben we rond gewandeld over het schattige, gezellige Fisherman's Warf en een lekker visje gegeten.
Sea lions gezien en straat artiesten.
Uiteindelijk geeindigd in een speelhal met hele oude speelkasten.
De meeste voor een kwartje.