Hollywood, roadtrip LA tot carmel by the sea

23 mei 2018 - Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vroeg uit de veren, lekker ontbeten met wafels en siroop 😍. En dan het beroemde hollywood sign bewonderen.
Netjes de tom tom gevolgd en een stuk omhoog te zijn geklommen moesten we toch aan de andere kant wezen van de berg.

Netjes een rebus gevolgd en uit eindelijk aangekomen.
Na het bewonderen van de letters zijn we ons gaan voorbereiden op de lange reis richting carmel by the sea en dan de route langs de kust.
Heel erg mooi.. onderweg seal elephants gezien een hele horde..
Mooie uitzichten, golven en een ongeluk kwamen we bij een weg versperring.
Weg afgesloten, balen we konden niet verder langs de kust.
30 mile weer terug richting cambria toch wel een leuke rit, kap eraf en op cabrio modus de bergen af.
Uiteindelijk 2,5 uur later aangekomen bij carmel.
Een super schattig plaatsje met een hoge prijs..
Huisjes en winkeltjes zien er heel zomers, gezelig uit, maar om te winkelen is het vrij duur. Een van de eerste opvallende hotels gepakt en toen een rondje op verkenning gegaan